• 11-09-2013, 21:18:16
    #1
    Öncelikle Merhabalar. Ufak birşey almak istiyorum kendime. Kartım axess. Alacağım şeyde 150 lira felan. 150 lirayı 12 taksit yaptırsak kaç lira faiz ödemek zorunda kalırız?
  • 11-09-2013, 21:25:01
    #2
    150 TL mi 150.000 TL mi ?
  • 11-09-2013, 21:26:23
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alacağın yer ne kadar vade farkı koyuyorsa o kadar ödersin
  • 11-09-2013, 21:27:18
    #4
    Eğer 150 TL ise çok bir faiz gelmez ama 150,000 TL ise onu bankanıza danışın bence.
  • 11-09-2013, 21:28:30
    #5
    150 binse rahat 300 bin ödersin.
  • 11-09-2013, 21:30:37
    #6
    150 bin limit mi olur yav

    En fazla 180 tl olur. Oda aylık 15 tl yapar

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 11-09-2013, 21:41:25
    #7
    Hkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 TL mi 150.000 TL mi ?
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer 150 TL ise çok bir faiz gelmez ama 150,000 TL ise onu bankanıza danışın bence.
    Hkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 binse rahat 300 bin ödersin.
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 bin limit mi olur yav

    En fazla 180 tl olur. Oda aylık 15 tl yapar

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    beyler 150bin liram olsa burada 5-10 liraya post atar mıyım

    150 lira
  • 11-09-2013, 21:50:49
    #8
    NutShot1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler 150bin liram olsa burada 5-10 liraya post atar mıyım

    150 lira
    2-3 lira gelir dönem borcunu ödersen
  • 11-09-2013, 22:16:41
    #9
    NutShot1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler 150bin liram olsa burada 5-10 liraya post atar mıyım

    150 lira
    üstadım ozaman 150 TL yaz , büyük paralarla oynayan insanlar bin yerine lira kelimesini kullanıyor. Misal 150 lira = 150.000 TL