evet arkadaşlar 2012 veya 2013 caddy 2.0 tdi dsh araçı bilen veya kullanan varmı aranızda. aracı almayı düşünüyoruz.
şehir içi yakıt tüketimi nasıl . 1 depo kaç km götürüyor ortalama tüketim ne?.
2.0 tdi sportline caddy yakıt tüketimi??
0
●628