• 25-01-2008, 00:27:42
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    *********** olduğu ne malum onu anlamadım ben,
    belkıde sıte sahıbı hostcu ıle kavga ettı ve sınırlendığı için yazdı olamaz mı ?
    ınsanalrı karalamak çok kolay, heralde sıte sahıbı dolandırılsaydı oncekı konudan berı sıtesını dns ını yonlendırırdı zaten !!!!
  • 25-01-2008, 00:31:01
    #20
    Misafir
    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...de-gideni.html

    Bu konudan zaten varmış arkadaşlar..