• 02-09-2013, 20:55:24
    #19
    İster resim götür ister kaç numara olduğunu söyle ne yaparsan yap istediğin gibi olmayacak saçların

    Bunu bilerek git hayal kırıklığına uğrama.
  • 02-09-2013, 21:23:54
    #20
    Üyeliği durduruldu
    EscapeLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İster resim götür ister kaç numara olduğunu söyle ne yaparsan yap istediğin gibi olmayacak saçların

    Bunu bilerek git hayal kırıklığına uğrama.
    Hocam sonucta biraz da malzeme onemli gibi tam
    Bilmiyorum da benim de suratim uzun boyle kafa
    Yapima oturur diye düşünüyorum. Bugün randevu
    Aldim yarin kestirmeyi düşünüyorum. Burdaki
    Berber metroseksuel galiba yapabilir diye düşünüyorum
  • 02-09-2013, 23:46:16
    #21
    HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sonucta biraz da malzeme onemli gibi tam
    Bilmiyorum da benim de suratim uzun boyle kafa
    Yapima oturur diye düşünüyorum. Bugün randevu
    Aldim yarin kestirmeyi düşünüyorum. Burdaki
    Berber metroseksuel galiba yapabilir diye düşünüyorum
    Eskiden her berberden çıkışımda şenin gibi sinirli olurdum ķötü yapıyorlardı çünkü ama adama 5 10 tl verirdik amele traşı yapardı afedersin artık akıllandım professional kuaför lere gidiyorum parana kıy dene
  • 02-09-2013, 23:50:42
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Al eline makinayı vur 3 numaraya hocam.
    En rahatı
  • 03-09-2013, 00:24:36
    #23
    berberi tanıyıp ne yapacaksın resmi göstereceksin :d
  • 03-09-2013, 05:11:53
    #24
    Üyeliği durduruldu
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    berberi tanıyıp ne yapacaksın resmi göstereceksin :d
    utanırım ben hocam
  • 03-09-2013, 12:13:53
    #25
    utanacak bişe yok hocam adama anlatıyorsun farklı anlıyor değişik kesiyor canın sıkılıyor gittiğim berberde dergi vardı hoşuma giden saç şeklini gösterdim ona göre kesmişti hatta katalog gibi bişe getirip koyacam millet baksın göstersin ona göre traş edeyim sonra beğenmeyen garip tepkiler verenler çıkıyor anlattıklarıyla alakasız şekiller istiyorlar demişti götür resimi göster ne olacak
  • 03-09-2013, 13:17:18
    #26
    hocam valla ben 4 numarayla kestirdim 2-3 hafta sonra resimdeki konumda olmuştu

    edit: ama herkesin saç tipi farklıdır hocam mesala arkadaşım 4 numara kestiğinde önü V şeklinde duruyor bende tipi kısa sac zenci tarzı düz şekilde duruyordu o yüzden resimdeki gibi olmayadabilir saç uzadıkca 4 numaradan sonra daha hoş durabilir.
  • 03-09-2013, 13:21:29
    #27
    Bildiğin mazlum traşı

    Muhtemelen 5 numaradır .

    3 numara diyenler hiç 3 numaraya vurmamış olanlar galiba 3 numarada saç ele gelmez bile