• 02-09-2013, 13:21:42
    #10
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah daha bol kazandırsın, risk alarak girdi pazara.


    Bu arada her ne kadar kazanması beni mutlu ediyor olsa da, bir sunucusuna girdikten sonra sağa sola koyduğu reklamlar (Oyun giriş ekranına) beni gerçekten uyuz ediyor. Hele Sxe yüklerken izinsiz attığı regedit bitiriyor beni.
    Aynen Allah herkese daha çok versin de işin içinde hile hurda oldu mu ayar oluyorum. Tarayıcılara yerleştirilen gereksiz kodlar filan beni de fena uyuz ediyor.

    Bir de en temiz iÅŸ herhalde. Sandbox veya adsense derdi yok
    • saintx
    saintx bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 02-09-2013, 14:00:24
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    870 server var ve çok güzel kazanıyorlar fakat oyunyoneticisi 5-6 yıldan beri hizmet veriyor.
    Maç sunucuları çok kötü rate ayarları vs. düzenleseler daha çok kazanırlar diye düşünüyorum.
  • 02-09-2013, 15:11:33
    #12
    Doğrudur kendisi eski arkadaşımdır. Bende eskiden bu işi yapıyordum ve 10-20bin tl aylık kar elde ediyordum. Değişik işlere yöneldiğimden kapadım Allah daha çok versin işini hakkıyla yapıyor fakat sanıldığı kadar kolay iş değildir. o kadar müşteri ile uğraşmak ve müşterilerin %75'i çocuk olduğundan hiçde kolay değildir.
  • 02-09-2013, 15:18:12
    #13
    arkadaşlar serverım varken ve şu 2010damıydı krizin en şiddetli zamanlarında aylık 200-250 liradan fazla sadece ben topluyordum kontor vesaire düşünün artık benimki gibi yüzlerce server var şu anda.

    Ayrıca serhatla bende çalıştım bir süre. Sistemi oturttuğundan düzenli bir şekilde ilerliyordu. Şu an daha iyi durumdadır diye tahmin ediyorum.
  • 15-09-2013, 20:21:06
    #14
    Cs serverlarına girerken "ECPM" reklamları açılıyor. Gösterim başına para kazanılan tarzda. 1000 gösterime 2€ alıyorlar. Ortalama anlık 1.500 kişi cs egiriyor buda demek oluyorki 1 dakikada 1000 ziyaretciye reklam gösteriliyor. Dakika 2€ kazanç elde ediliyor. Cs server kiralama dışında reklam gösterimlerindende kazanç sağlanıyor. 50 bin x 3 = ayda 150 bin TL
  • 15-09-2013, 22:46:08
    #15
    Bu kadar abartı derecede kazanıldığını bilmiyordum ama tebrik ederim. 50 x 12 = 600 bin lira sadece yıllık gelir elde ediyorsa 6 yılda 3 adet taksi plakası rahatlıkla alabilir. Taksi plakalarını da kiraya verdiğini düşünürsek aylık ek bir gelir ve güzel bir reel yatırım yapmış olur. Ev, araba, arsaya da yatırım yaptığını düşünürsek online oyundan hayatını kurtarmış bir arkadaşımız demektir.

    Tebrik etmek gerekir. Bizde zamanında kovaladık. 10 adet oyunsunucu ile 1 ay'ı döndürüyorduk. Makine parasını çıkartıp cebimize de 20-30 tl harçlık çıkması için az çabalamazdık. Şimdi de aynı düşünceler içerisindeyim. Sadece piyasaya gireceğim nakit para toplamaya çalışıyorum. Tabi birde güvenilir ortak; yardımcı arıyorum. Hayırlısıyla bakalım.

    Belki bundan 5-6 yıl sonra piyasa da bizim de adımız çıkar hehehe.
  • 15-09-2013, 23:24:48
    #16
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar abartı derecede kazanıldığını bilmiyordum ama tebrik ederim. 50 x 12 = 600 bin lira sadece yıllık gelir elde ediyorsa 6 yılda 3 adet taksi plakası rahatlıkla alabilir. Taksi plakalarını da kiraya verdiğini düşünürsek aylık ek bir gelir ve güzel bir reel yatırım yapmış olur. Ev, araba, arsaya da yatırım yaptığını düşünürsek online oyundan hayatını kurtarmış bir arkadaşımız demektir.

    Tebrik etmek gerekir. Bizde zamanında kovaladık. 10 adet oyunsunucu ile 1 ay'ı döndürüyorduk. Makine parasını çıkartıp cebimize de 20-30 tl harçlık çıkması için az çabalamazdık. Şimdi de aynı düşünceler içerisindeyim. Sadece piyasaya gireceğim nakit para toplamaya çalışıyorum. Tabi birde güvenilir ortak; yardımcı arıyorum. Hayırlısıyla bakalım.

    Belki bundan 5-6 yıl sonra piyasa da bizim de adımız çıkar hehehe.
    cs nexon 1,6 piyasasını neredeyse bitirdi hocam...Kimse servera kolay kolay para vermez artık
  • 15-09-2013, 23:27:09
    #17
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zamanında 2 makineyle iş yapardım aklıma o günler geldi. En sonunda çolukla çocukla uğraşmaktan bıkıp bırakmıştık.
  • 15-09-2013, 23:27:28
    #18
    Tebrik ederim daha çok kazanır inşallah