• 28-08-2013, 13:24:42
    #1
    Merhabalar, geçen sene iş bankasıyla sorun yaşamıştım bu konu hakkında. Acaba YapıKredi yıllık ücret çekiyor mu ve çekerse ne zaman çeker ona göre hesaptan paramı alayım?

    Şimdiden ilgili arkadaşlara teşekkür ederim, sevgilerimle.
  • 28-08-2013, 17:21:14
    #2
    Hocam yapı kredi bilmem ama geç Kuveyt Türk'e kafan rahat etsin valla