Nokia Asha 302 ya da Samsung S3570 Kullanan Var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nokia Asha 302 ya da Samsung S3570 Kullanan Var mı?
0
●
383
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Nokia Asha 302 ya da Samsung S3570 Kullanan Var mı?
13-08-2013, 21:08:57
#1
MeyT
Merhabalar,
* Nokia Asha 302
* Samsung S3570
Aramızda bu telefonlardan herhangi birini kullanan var mı acaba?
Telefon hakkında yorum alacaktım.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler