• 12-08-2013, 01:18:52
    #64
    hangi tarikattansınız l*n siz ?
    ne yapıyorsunuz burada hemen biri açıklasın


    http://www.youtube.com/watch?v=Ey5vXGF2C9s
  • 12-08-2013, 01:50:22
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada olanlar hiç hoşuma gitmiyor.
    qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelin arabasının önünü kesen kişi . evet o kişi benim
    eklendim hocam

    Serkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Af buyrun iki defa okudum ama konuyu anlayamadım. Merakimdan soruyorum ne oluyor bu konuda?
    Eğleniyoruz işte.

    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi tarikattansınız l*n siz ?
    ne yapıyorsunuz burada hemen biri açıklasın
    İmam nikahı kıyacaz işte.
  • 12-08-2013, 02:14:41
    #66
    seotio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eklendim hocam



    Eğleniyoruz işte.



    İmam nikahı kıyacaz işte.
    bende gelinin almanyadan beşik kertmesiyim bu nikahı kıydırmam
  • 12-08-2013, 03:35:35
    #67
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende gelinin almanyadan beşik kertmesiyim bu nikahı kıydırmam
    beşik kertmesi konteyjanınıda doldurduk
  • 12-08-2013, 11:49:42
    #68
    Hayretle baktım... Okudum... Okudum... Ama olayı çözemedim
    Neyse bozmayalım ortamı
  • 12-08-2013, 12:46:59
    #69
    Üyeliği durduruldu
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayretle baktım... Okudum... Okudum... Ama olayı çözemedim
    Neyse bozmayalım ortamı
    Öylesine eğlenmek için yapalım dedim.
  • 12-08-2013, 13:07:18
    #70
    Üyeliği durduruldu
    Olamaz :@ Bunu bilmiyordum ben , yazıklar olsun ! Yapacağınız düğünü . neyse ben gidiyorum .
  • 12-08-2013, 13:10:19
    #71
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konuyu anlamayan sade benmiyim?

    Tapatalk ile gönderildi.
  • 12-08-2013, 13:17:31
    #72
    Üyeliği durduruldu
    WebColden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olamaz :@ Bunu bilmiyordum ben , yazıklar olsun ! Yapacağınız düğünü . neyse ben gidiyorum .
    Sen damat olacam demedin mi

    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu anlamayan sade benmiyim?

    Tapatalk ile gönderildi.
    Bi düğün konsept ediyoruz ve düğündeki kişileri forumdan seçiyoruz. Mesele bu.