R10 Düğün Konsept Ediyoruz - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Düğün Konsept Ediyoruz
126
●
5.405
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Düğün Konsept Ediyoruz
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Son
12-08-2013, 01:18:52
#64
JustRulz
hangi tarikattansınız l*n siz ?
ne yapıyorsunuz burada hemen biri açıklasın
http://www.youtube.com/watch?v=Ey5vXGF2C9s
12-08-2013, 01:50:22
#65
seotio
Üyeliği durduruldu
Ozsoy05 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
burada olanlar hiç hoşuma gitmiyor.
qLd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gelin arabasının önünü kesen kişi . evet o kişi benim
eklendim hocam
Serkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Af buyrun iki defa okudum ama konuyu anlayamadım. Merakimdan soruyorum ne oluyor bu konuda?
Eğleniyoruz işte.
JustRulz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hangi tarikattansınız l*n siz ?
ne yapıyorsunuz burada hemen biri açıklasın
İmam nikahı kıyacaz işte.
12-08-2013, 02:14:41
#66
JustRulz
seotio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eklendim hocam
Eğleniyoruz işte.
İmam nikahı kıyacaz işte.
bende gelinin almanyadan beşik kertmesiyim bu nikahı kıydırmam
12-08-2013, 03:35:35
#67
seotio
Üyeliği durduruldu
JustRulz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende gelinin almanyadan beşik kertmesiyim bu nikahı kıydırmam
beşik kertmesi konteyjanınıda doldurduk
12-08-2013, 11:49:42
#68
sezgin
Hayretle baktım... Okudum... Okudum... Ama olayı çözemedim
Neyse bozmayalım ortamı
12-08-2013, 12:46:59
#69
seotio
Üyeliği durduruldu
sezgin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayretle baktım... Okudum... Okudum... Ama olayı çözemedim
Neyse bozmayalım ortamı
Öylesine eğlenmek için yapalım dedim.
12-08-2013, 13:07:18
#70
WebColden
Üyeliği durduruldu
Olamaz :@ Bunu bilmiyordum ben , yazıklar olsun ! Yapacağınız düğünü . neyse ben gidiyorum .
12-08-2013, 13:10:19
#71
Chemistry
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Konuyu anlamayan sade benmiyim?
Tapatalk ile gönderildi.
12-08-2013, 13:17:31
#72
seotio
Üyeliği durduruldu
WebColden adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Olamaz :@ Bunu bilmiyordum ben , yazıklar olsun ! Yapacağınız düğünü . neyse ben gidiyorum .
Sen damat olacam demedin mi
Chemistry adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuyu anlamayan sade benmiyim?
Tapatalk ile gönderildi.
Bi düğün konsept ediyoruz ve düğündeki kişileri forumdan seçiyoruz. Mesele bu.
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler