banka hesapları ile ilgili sorum olucaktı
6
●290
- 10-08-2013, 20:26:56Benim bildiğim öğrenciye yok böyle birşey.Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2013, 22:14:08açıktan meslek lisesi yüzyüze egitimide var haftanın 2 gününcetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2013, 22:20:31eğer 18 yaşından küçùk isen yapı krediye git.gençlik bankacılığı var.hiçbir ücreti yok
Gerekli Belgeler:
Nüfus Cüzdanı
Öğrenci Belgesi
VELİN
[Üniversiteli isen yine hesap işletim ücreti ödemezsin.ayrıca hesabına yapılan havaleler için de ücret alınmaz] - 10-08-2013, 22:20:35Bana üniversite öğrencilerden ücret almıyoruz demişlerdi. Yinede bi sor istersen şubeye belki kabul ederler.Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2013, 22:56:40Garanti öğrencileden malesef ki ücret alıyor.
Yıllardır iş bankası ile çalşıyorum bi kere öğrenci belgesi ver eğitim hayatın bitene kadar masrafsız bankacılığın tadını çıkar