• 31-07-2013, 02:14:20
    #1
    Mrb.

    Arkadaşlar uzun zamandır bi motor almayı düşünüyordum bu güne kısmetmiş.Scooter tipli motorları sevmediğimden ve malum yaz sezonu köyüme gideceğimden bi cross motor almaya karar verdim.Ama bütçede çok fazla olmadığından direk Honda yada KTM'ye atlayamadık

    Yuki - YK200GY-2


    Boyutlar (U-G-Y mm) : 2245x830x1190
    Ağırlık : 118 kg (yüksüz)
    Motor Tipi : Tek silindir, hava soğutmalı, 4 zamanlı
    Silindir Hacmi : 196.9 ml
    Maksimum Güç : 12 Kw, 16.3 HP / 9500r/min
    Maksimum Tork : 14.5 N.m / 6500r/min
    Maksimum hız : 110 km

    Çalıştırma : Elden, ayaktan marşlı
    Şanzıman : 5 vites
    Ateşleme : Elektronik CDI
    Ön - (Arka) Lastik : 2.75-21 * (4.10-18)
    Fren Ön - (Arka) : Disk - (Disk)
    Yakıt Sarfiyatı : <2.3 lt - 100 km
    Yağlama Tipi : Basınç / Püskürtme

    Bu model alıcam ama pekde motordan anlamadığımdan sorayım dedim.Bazı forumlarda "motor tipinin su soğutmalı olmasına dikkat edin hava soğutmalılardan çok daha iyidir" yazıyordu alacağım motorda hava soğutmalı olduğu için bu modeli alayımmı yoksa başka bi modelmi bakayım karar veremedim 4 temmuz pazar gününe kadar motoru bulup hemen almam gerekiyor

    Sizinde önerileriniz varsa yazabilirsiniz
  • 31-07-2013, 23:26:29
    #2
    arkadaşlar r10da motor kullanan yokmu işim çok acil bu geceden sonra 3 gün kaldı