Arkadaşlar uzun zamandır bi motor almayı düşünüyordum bu güne kısmetmiş.Scooter tipli motorları sevmediğimden ve malum yaz sezonu köyüme gideceğimden bi cross motor almaya karar verdim.Ama bütçede çok fazla olmadığından direk Honda yada KTM'ye atlayamadık

Yuki - YK200GY-2
Boyutlar (U-G-Y mm) : 2245x830x1190
Ağırlık : 118 kg (yüksüz)
Motor Tipi : Tek silindir, hava soğutmalı, 4 zamanlı
Silindir Hacmi : 196.9 ml
Maksimum Güç : 12 Kw, 16.3 HP / 9500r/min
Maksimum Tork : 14.5 N.m / 6500r/min
Maksimum hız : 110 km
Çalıştırma : Elden, ayaktan marşlı
Şanzıman : 5 vites
Ateşleme : Elektronik CDI
Ön - (Arka) Lastik : 2.75-21 * (4.10-18)
Fren Ön - (Arka) : Disk - (Disk)
Yakıt Sarfiyatı : <2.3 lt - 100 km
Yağlama Tipi : Basınç / Püskürtme
Bu model alıcam ama pekde motordan anlamadığımdan sorayım dedim.Bazı forumlarda "motor tipinin su soğutmalı olmasına dikkat edin hava soğutmalılardan çok daha iyidir" yazıyordu alacağım motorda hava soğutmalı olduğu için bu modeli alayımmı yoksa başka bi modelmi bakayım karar veremedim 4 temmuz pazar gününe kadar motoru bulup hemen almam gerekiyor
Sizinde önerileriniz varsa yazabilirsiniz