• 31-07-2013, 05:18:07
    #10
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adak Konusunda Elbette Birilerini Vekil Etmek Normal Bir Davranış. Lakin Yapılacak Hayırların bizatihi başında olmanız daha makbul bir davranış olacağını düşünüyorum. 1 saatinizi almaz Adağınızı alıp kestirmek ve torbalatıp ihtiyaç sahibi kişi ve kuruluşlara kendi eliniz ile ulaştırırsınız. böylelikle yapmış olduğunuz işi tam olarak yapıp sevabına başkalarını ortak etmeden, kısaca bir işi kimseye havale etmeden kendinizin yapması daha yerinde olur.
    Kurban etini nereye vereceğimi bilmediğim için aslında niyetimi edeyim ücretini verip kestireyim benden çıksın olarak düşünüyorum. Sizin bildiğiniz bir kurum var mı kurban eti kabul eden yada mahalle muhtarlarına versem onlar bilirler ihtiyacı olan aileleri.
  • 31-07-2013, 07:09:21
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Allah rızası için kan akıtmak elbette sevabı oldukça büyük ve makbul bir davranış biçimidir. Kurban adı altında kesersen o kurbanın etinden kendin de yiyebilirsin ama adak adarsan o etten sen yiyemezsin. Gel gelelim adağın sevabı daha büyüktür tabiki..
  • 31-07-2013, 10:46:54
    #12
    anfidya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurban etini nereye vereceğimi bilmediğim için aslında niyetimi edeyim ücretini verip kestireyim benden çıksın olarak düşünüyorum. Sizin bildiğiniz bir kurum var mı kurban eti kabul eden yada mahalle muhtarlarına versem onlar bilirler ihtiyacı olan aileleri.
    Belediyelerin as evleri, sosyal guvenlik kurumunun cocuk yetistirme yurtlari bunun yani sira akrabalarinizdan komsularinizdan ihtiyac sahiplerine hic olmadi diyanet islerinin yatili liz erkek kuran kurslari ozel vakflara bagli ogrenci yurtlari adaginizi verebileceginiz kurumlardan bir kactanesi..