• 28-07-2013, 20:47:27
    #10
    Kuma alıştırmak zor değildir genelde. Kuru mamaya alıştırmanız önceliğiniz olmalı an iki aylıktan önce pek tavsiye edilmez. Süt için kedi süt tozları var bulabilirseniz onları yoksa bebek devam sütleri gibi ürünleri verebilirsiniz. Ben kedi için olanını bulamamıştım prematüre bebekler için olan mamalarla beslemiştim tosun gibi olmuştu. İç dış parazit karma aşı standart. Bunlar haricinde lökemi ve kuduz var. Bi' kere yaptırdıktan sonra evden çıkmayan kedi için tekrarlarına gerek yok zira lenf kanserine kadar yolu var gereksiz aşıların. Mama olarak bütçe müsaitse orijen, taste of wild, acana değilse bonacibo iyidir. İkisini birlikte de verebilirsiniz daha dengeli olur. Kum için temizmama.com iyidir.

    SGH-I997 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 28-07-2013, 21:37:28
    #11
    Kedi sevgisi başka..

    Sevmem diyenler daha çok sevdi, Neleri gördük

    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 aylık olduklarında iç dış parazit yaptıracaksın ve veteriner sana aşı takvimini söyleyecek. verem lösemi kuduz falan bir ton aşı yaptıracaksın. Bu aşıların bazılarını her sene yineleyeceksin. İç ve dış parazitini yazın ayda bir kışın 3 ayda bir yaptırırsın. Ben kedileri hiç sevmem derdim bir kedi yavrusu bulana kadar. Şimdi 2 tane var )))