Arkadaşlar aldım ama defolu çıktı fişide attım ama etiketi duruyor gitsem değişirlermi sizce? Günlük z raporu felan tutuluyor o raporda alındığı belli olur sanırım birde kamera kayıtları var yani aldığıma dair kanıt olur.. sizce değişirler mi? ?
Lc waikiki'den tişört aldım defolu
8
●4.505
- 27-07-2013, 20:28:05Bildiğim kadarıyla değişimlerde fişi ibraz etmeniz yasal zorunluluk bu yüzden değiştireceklerini zannetmiyorum
- 27-07-2013, 20:30:5710 liralık tişört için uğrasmaya değmez o zamanDarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse sağlık olsun
)
- 27-07-2013, 21:03:03Nasıl yani hocam. Etiketi var sadece fişi olmasa bile değişirler mi ?? Bu saatte açıkmıdır ki acabaPaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2013, 21:06:19hmm iyimiş o zaman teşekkürler hocamPaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2013, 21:13:52Ben fişsiz de değiştirdim. Fiş olmadan değişim oluyor. Mallarını tanımıyolar mı
ankaradan aldığım ürünü tee kayseride değiştirdim fişsiz
- 28-07-2013, 00:52:03Gittim hocam değiştirdim 12 tl'lik tişörtün aynı bedeni kalmamış 20 tl lik verdiler parada vermedim üste vallateknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse sağlık olsun