• 27-07-2013, 20:03:51
    #1
    Arkadaşlar aldım ama defolu çıktı fişide attım ama etiketi duruyor gitsem değişirlermi sizce? Günlük z raporu felan tutuluyor o raporda alındığı belli olur sanırım birde kamera kayıtları var yani aldığıma dair kanıt olur.. sizce değişirler mi? ?
  • 27-07-2013, 20:28:05
    #2
    Bildiğim kadarıyla değişimlerde fişi ibraz etmeniz yasal zorunluluk bu yüzden değiştireceklerini zannetmiyorum
  • 27-07-2013, 20:30:57
    #3
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğim kadarıyla değişimlerde fişi ibraz etmeniz yasal zorunluluk bu yüzden değiştireceklerini zannetmiyorum
    10 liralık tişört için uğrasmaya değmez o zaman neyse sağlık olsun )
  • 27-07-2013, 20:50:27
    #4
    değişirler hocam 4-5 gün önce değiştirdim fişsiz değişim yazıyor hatta değiştirme kağıdının üzerinde
  • 27-07-2013, 21:03:03
    #5
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değişirler hocam 4-5 gün önce değiştirdim fişsiz değişim yazıyor hatta değiştirme kağıdının üzerinde
    Nasıl yani hocam. Etiketi var sadece fişi olmasa bile değişirler mi ?? Bu saatte açıkmıdır ki acaba
  • 27-07-2013, 21:05:17
    #6
    evet hocam adanadan almıştım hatta aldığım yerdeki lcw den değiştirmedim osmaniyede değiştirdim fişsiz hemde değiştirip değişim kağıdı verdiler hiç bişe de demediler
  • 27-07-2013, 21:06:19
    #7
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam adanadan almıştım hatta aldığım yerdeki lcw den değiştirmedim osmaniyede değiştirdim fişsiz hemde değiştirip değişim kağıdı verdiler hiç bişe de demediler
    hmm iyimiş o zaman teşekkürler hocam
  • 27-07-2013, 21:13:52
    #8
    Ben fişsiz de değiştirdim. Fiş olmadan değişim oluyor. Mallarını tanımıyolar mı ankaradan aldığım ürünü tee kayseride değiştirdim fişsiz
  • 28-07-2013, 00:52:03
    #9
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben fişsiz de değiştirdim. Fiş olmadan değişim oluyor. Mallarını tanımıyolar mı ankaradan aldığım ürünü tee kayseride değiştirdim fişsiz
    Gittim hocam değiştirdim 12 tl'lik tişörtün aynı bedeni kalmamış 20 tl lik verdiler parada vermedim üste valla