Arkadaşlar aldım ama defolu çıktı fişide attım ama etiketi duruyor gitsem değişirlermi sizce? Günlük z raporu felan tutuluyor o raporda alındığı belli olur sanırım birde kamera kayıtları var yani aldığıma dair kanıt olur.. sizce değişirler mi? ?