• 12-07-2013, 21:39:49
    #1
    Arkadaşlar bu telefonun ekranı patlamıştı siparişini verdim değiştirdim. Dedim birde kap alayım telefona onuda değiştirdim. Sinyal görmüyordu telefon buzzers diyorlarmış adına ondanda sipariş verdim onuda değiştirdim.

    Şimdi telefon sorunsuz çalışıyor sms atıyorum , sms geliyor fakat birini arıyorum telefonu kapalıysa aradaığınız kişiye ulaşılamıyor diyor fakat çalıp açarsa ne onun sesi bana geliyor ne benim sesim ona gidiyor.

    Daha neresini değiştirmeliyim ?
  • 12-07-2013, 22:11:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bütün bunları yapana kadar telefonu değiştirseydin ya hocam ?
  • 12-07-2013, 22:22:50
    #3
    Sorun ilkte sadece ekrandı deştikçe devamı geldi
  • 12-07-2013, 22:30:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    keşke yol yakınken pes etseydin
  • 12-07-2013, 22:35:49
    #5
    Pes etmek için geç olmuş artık iş inada biner bırakılmazda

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 12-07-2013, 22:54:33
    #6
    Bilen yok mu arkadaşlar neresini değiştireceğimi
  • 12-07-2013, 23:12:04
    #7
    buzzer sinyal parçası değildir sesi veren hoparlöre buzzer denir.
    sorununa gelince ;
    Telefon parça değiştirmeden böyle bir problem yaşatıyor muydu ?
    Her parçayı değiştirdikten sonra test ettin mi ve hangi parçayı değiştirdikten sonra bu sıkıntı oldu ?

    Sana önerim ilk olarak denemediysen şunlar :
    1. Başka bir hat takıp dene
    2. Telefona hard format at.

    Diğer bir soru sen karşı tarafı aradıgında ses alamıyorsun ancak karşı taraf senı aradıgında da durum aynı mı ?
  • 13-07-2013, 00:36:13
    #8
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buzzer sinyal parçası değildir sesi veren hoparlöre buzzer denir.
    sorununa gelince ;
    Telefon parça değiştirmeden böyle bir problem yaşatıyor muydu ?
    Her parçayı değiştirdikten sonra test ettin mi ve hangi parçayı değiştirdikten sonra bu sıkıntı oldu ?

    Sana önerim ilk olarak denemediysen şunlar :
    1. Başka bir hat takıp dene
    2. Telefona hard format at.

    Diğer bir soru sen karşı tarafı aradıgında ses alamıyorsun ancak karşı taraf senı aradıgında da durum aynı mı ?

    http://urun.gittigidiyor.com/cep-tel...uzzer-86479031

    Şu parçayı değiştirdim sinyal sorunum için düzeldi. (komple değiştirdim)

    Başka telefondan arayınca ses geldiğini farkettim ama gitmiyor
  • 13-07-2013, 05:09:33
    #9
    Kurumsal PLUS
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bütün bunları yapana kadar telefonu değiştirseydin ya hocam ?
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun ilkte sadece ekrandı deştikçe devamı geldi
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke yol yakınken pes etseydin
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pes etmek için geç olmuş artık iş inada biner bırakılmazda

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilen yok mu arkadaşlar neresini değiştireceğimi
    Ahaha koptum
    Hocam anlasam yardım ederdim.Normalde anlamadığım konulara burnumu sokmam ama yorumları görünce dahil oldum kusura bakmayın