• 11-07-2013, 19:46:19
    #10
    Geceleri forumdan 3 kişi oynuyoruz gelmek isteyen olursa yazsın 2 3 gibi başlıyoruz. Cs24.oyna.la giriyoruz genelde.
  • 11-07-2013, 20:06:56
    #11
    hocam noip ile nasıl sw atınız acaba özelden anlatırm ısınız ?
  • 11-07-2013, 21:24:58
    #12
    Üyeliği durduruldu
    OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu şekilde bağlanmasını öğrenemedim gitti bi türlü, nerden bağlanıyorsunuz siz bu şekilde, Find Servers dan sonra hangi adımları uyguluyoruz ?

    hiç internetten counter oynamışlığım yoktur, son 1 aydır sardım nerden bulduysam, hep hazır yerlerde oynuyorum, wall mıdır nedir hile yapanda çok yahu

    10 sene oldu ben bu oyunu bırakalı hak verin mübarekler
    konsola yani é/" tuşuna connect ip yazılıyor, find servers te de favourites sekmesinden add server yapılıyor oraya ip yazılıyor.