• 04-07-2013, 07:16:26
    #1
    günlük takıldığım siteler nedense rütinleşti her gün her gün hep aynı şeyler kos koca sanal dünyada 4-5 site arasında gidip geliyorum

    superfb.com
    yazete.com
    r10.net
    facebook.com
    hotmail.com

    + kendi sitelerim facebook gir okey , batak vs oyna sıkıldım artık haberleri okuyorum fenerbahçe haberlerine bakıyorum r10 giriyorum derken hep böyle geçiyor şöyle zaman geçirebileceğim film vs siteleri hariç ne tür sitelere takılıyorsunuz ?
  • 04-07-2013, 09:52:33
    #2
    r10/skype/ arasında gidip geliyoruz
  • 04-07-2013, 11:34:48
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://scienceblogs.com/
    http://www.newscientist.com/
    http://www.livescience.com/

    Ne zaman canım sıkılsa girip bir kaç makale okumaya başlıyorum sonra bir bakmışım sabah olmuş
  • 04-07-2013, 16:37:27
    #4
    mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://scienceblogs.com/
    http://www.newscientist.com/
    http://www.livescience.com/

    Ne zaman canım sıkılsa girip bir kaç makale okumaya başlıyorum sonra bir bakmışım sabah olmuş
    ağır derecede ''sheldon cooper vakası''
  • 04-07-2013, 16:39:44
    #5
    Alışveriş yaparak, alışveriş sitelerini turlayarak, alışveriş yapacak değişik siteler arayarak, satın alacak şeyler arayarak, sonra da kredi kartı borcunu daha kolay ödeme yollarını arayarak..
  • 04-07-2013, 17:33:40
    #6
    Uyanıp ilk otuduğumda Reeder'a düşen tüm post'ları okurum.

    Nettuts, Davis Wlash, Codrops, CSS-Tricks, DailyJS, Medium, Stackoverflow en çok vakit geçirdiğim kaynaklar.

    Facebook, Twitter, Instagram zaten sürekli açık. Oradanda güzel hatunların fotoğraflarına bakıp "çok güzel çıkmışsın canım" yorumları atıyorum.
  • 04-07-2013, 18:02:44
    #7
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    twitter/facebook/eksisozluk/r10

    ayrica su Reader olayini bi turlu zamanima entegre edemedim. uzgunum.
  • 04-07-2013, 18:09:45
    #8
    inci sözlük/r10/twitter/gscimbom/tribundergi/skype
  • 04-07-2013, 20:53:49
    #9
    ShakesThat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ağır derecede ''sheldon cooper vakası''
    Fiziğin ucu bucağı yok. Bir yerlerinden de biz kapalım telaşındayız