Bu konu altında like'laşalım :D - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu konu altında like'laşalım :D
43
●
2.526
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu konu altında like'laşalım :D
1
2
3
4
5
29-06-2013, 16:26:02
#28
Panthera
Kurumsal PLUS
BAROFF adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Görüpte likelamayan kaynanası ile bir ömür beraber yaşasın
Hodri meydan.
Bu yorumu okumaz olaydım like lamak zorunda kaldım
29-06-2013, 16:28:02
#29
PcAjan
Her şey Php'mi ?
<div id="merhaba-dunya">Merhaba, merhaba</div>
29-06-2013, 16:29:43
#30
WSBGDH
Üyeliği durduruldu
http://www.youtube.com/watch?v=xAWn1B-eWJc
29-06-2013, 16:31:25
#31
marzenbecher
Görüpte beğenmeyenin ağzına koca karı girsin
29-06-2013, 16:53:37
#32
GoogleFan
dislike!
29-06-2013, 16:58:31
#33
Moderator
Üyeliği durduruldu
İşi olmayan bana özel mesajdan gelsin işsiz olanlara güzel bir iş vereceğim
29-06-2013, 23:09:51
#34
kralmustafa
Üyeliği durduruldu
Moderator adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşi olmayan bana özel mesajdan gelsin işsiz olanlara güzel bir iş vereceğim
yol + yemek + ssk yoksa çalışmam
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:09:51 -->-> Daha önceki mesaj 23:07:36 --
Elleriniz dert görmesin
29-06-2013, 23:54:23
#35
Moderator
Üyeliği durduruldu
İşi olamayan arkadaşlar toplansın kişi başı faydalı bir yazı yazıp konu açsanız daha iyi olacak ben like veririm herkese merak etmeyin
29-06-2013, 23:55:35
#36
netadam
Bu konu altından repleşelim diye yazsak nasıl olur acaba? İadeyi itibar
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler