• 28-06-2013, 09:44:12
    #10
    cızzıgı varmı kaç ay kullandın gardaşş piem alayım
  • 28-06-2013, 10:38:14
    #11
    Üyeliği durduruldu
    elimde Samsung galaxy S3 var hocam sıfır ayarında kafa kafaya takas düşünürmüsünüz kalırsa pm lütfen...






































    The Bomb has been planted
  • 28-06-2013, 19:26:05
    #12
    nokia 1100 var hocam 2004 ten berı bende ılk sahıbıyım daha bir çizik bile yok kulaklığı kitapçığı duruyor takas düşünnürseniz pm lütfen
  • 28-06-2013, 19:28:22
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adam konuyu açtığına pişman oldu arkadaş

    Bu arada kalırsa pm lütfen.
  • 28-06-2013, 20:07:15
    #14
    İphone 1 ile takas düşünürseniz pm
  • 28-06-2013, 21:42:52
    #15
    iPad 5 çıkıcak. (Klasik balta)
  • 29-06-2013, 00:45:29
    #16
    Konu linkiyle birlikte detaylı p.m lütfen ödeme çek olur mu
  • 29-06-2013, 00:50:34
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlı olsun hocam, iyi günlerde kullanma dileğimle...
  • 29-06-2013, 00:55:07
    #18
    Ihale bana kaldi odeme bilgilerini pm alayim

    Samsung Galaxy S3 cihazi tapatalk 2 ile gonderildi.