Merhaba arkadaşlar.
Babam iki gün önce faturalı hattının üzerine telefon almış telefon nokia 500. Kendisi pek anlamaz telefondan
Symbian, saçma sapan bi telefon işte. Alır almaz ayarlara girince donmaya vs. başladı.
İki sefer teknik servise gitti hala aynı. Ben başka telefon verin diyorum ama vermeyiz, değiştiremeyiz diye tutturdular.
Ancak aynı modelle değiştirebiliriz diyorlar. Benim böyle bi hakkım yokmu veya turkcell sözleşmede böyle bi kazıkmı atıyor bize bilen arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.
Turkcell telefonu neden değiştirmiyor ?
0
●260