Siyasete çekmiyelim arkadaşlar konu açık kalsın...İşlerine gelmiyen bazıları tartışma ortamı yaratmaya çalışacaktır kesinlikle alet olmuyalım bu pisliklerin yüzünü herkes görsün...
http://www.youtube.com/watch?v=UcTjdJbeuqI
Polisin Otoparkta Uyguladıgı Şiddet Görüntüleri
13
●970
- 24-06-2013, 15:33:01kesinlikle destek veriyorum bazı pisliklerin gerçek yüzünü herkes görmeli
http://www.youtube.com/watch?v=cCF-h-c1IAk - 24-06-2013, 15:45:45Siz böyle konu acın sonrada lütfen siyasete cevirmeyelim konu acık kalsın de. Ohh ne ala memleket . istersen yazacagımız yorumuda sen belirle PM at biz onu yazalım ??Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Helal olsun polisime!, Helal olsun DEVLETİME, ALLAH başımızdan eksik etmesin !. - 24-06-2013, 15:55:04Üyeliği durdurulduorda o saldırıyı yapanlar kadar , saldırıyı engellemeye çalışanlarda var. Videoda görünen herkesi suçlu kabul etsek dahi bu otoparktaki insanlara dayak atma haklarını kimseye vermez. Nerden biliyosunuz o insanların bu tarzda eylemlere katıldığını ? Normal , kimseye zarar vermeden eylemini yapan insanlar olmadığını nerden biliyosunuz ?deeds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah bir gün polisten sağlam bir jop yersinde anlarsın , haksız yere dayak yemenin ne demek olduğunu. O zaman gelip burdan polis benii joplamakla nede iyi etti diyebilecekmisin bakalım.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:55:04 -->-> Daha önceki mesaj 15:47:06 --
polisi babanızın oğluymuş gibi savunmazsanız ne tartışma olur nede siyasete döner.Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haksızsa haksız demesini bilen , polisin içinde nasıl hakkıyla görevini yapan varsa , bir o kadarda rüşvetle , sahtekarlıkla , yalanla , dolanla işini yapanda var. Sen sırf üniformasından dolayı adamın bu yaptıklarını suç olarak görmüyorsan , ahlaki açıdan bitmişsin demektir. - 24-06-2013, 16:23:49Peki güzel kardeşim sana sorayım. Polisin kurtardığı hayatlar ile ilgili kaç tane haber paylaştın ? Yada şehit polislerle ilgili. Bu yspılanı kimse tasvip etmiyor. Eminim o dayak yiyen kişi, kimbilir neler yapmıştır. Ama yinede bu tarz muamele olmamalı. Fakat bizim kızdığımız, birileri sanki polisin açığını arıyor gibi, nerde bir polis şiddeti görse heöen ver Allah'ım ver saydırıyorlar. Dünya üzerinde bu kadar hoyratça eleştirilen başka bir meslek yoktur sanırım.Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahmet adında inşaat işçisi, birini dövde Ahmet dövdü olur. Ama ahmet adında bir polis, sivil halde birini dövse polis dövdü olur. Her meslek dalından insan çıkabilir hata yapan. Ama basın bu görüntüleri o kadar çok servis ediyorki, vatandaşta tüm polisler böyle diye genelliyor.
Mesela bu görüntüyü payaştın ya, senin yerinde olsam, mesleği başında şehit olan, yada canı pahasına görevini yapan bir polisin de görüntüsünü koyardım ve altına şunu yazardım: Allah herkese mesleğini doğru bir şekilde icra etmesini nasip etsin. Umarım bu görüntüdeki arkadaşlarda yaptıklarından ders alırlar vs..
Umarım demek istediklerimi anlamışsındır. Ve emin ol polislik çok stresli bir meslek. Çoğu zaman sağlıklı karar vermek mümkün olmuyor. Yoksa bu arkadaşlar açığa alınacaklarını bile bile bu hareketi yapmazdı.
iPhone cihazım ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.