
Yukarda ki telefon var arkadaşlar elimde.
Geçen aylarda sanırım çok yükleme yaptım, uygulama olarak. Sanırım bu yüzden telefon bi' ara kapandı.
Açmaya kalktım, o htc yazılı ekran geliyor ama öyle kalıyor.
Sonra internette format bilgileri okudum "ses aç kapa + telefon açma yerine aynı anda basarak format ekranını getirin." şeklinde işlemi yaptım. Format işlemini de başlattım.
Telefon kapandı 1-2 saniye sonra tekrar açıldı ama açılış o açılış, başka hiç bir şey olmadı. Yaklaşık 30 40dk bekledim.
Sonra da sanırım şarjı bitti, kapandı.
Dün oldu bu işlemler.
Şarjını doldurduk. Bugün tekrar açtım, şuanda da arka plan beyaz, yeşil htc yazılı ekran geliyor ama telefon açılmıyor.
Bunu nasıl hallederiz arkadaşlar? Yardımcı olur musunuz?