Arkadaşlar bulunduğumuz muhite yakın bir yerde bir işletme devir yapıyor, biz de ufakta olsa böyle bir yer alıp uğraşalım diyoruz. Otobüs bilet satışın büyük bir şirketin isim hakkını taşıyorlar, ayrıca uçak bileti de satıyorlar.

Çok fazla bilgi veremeyeceğim hakkında, daha ciddi bir görüşme içinde bulunmadık fakat bu işi yapan veyahut yapmış olan arkadaşların önerilerine ve fikirlerine ihtiyacım var.. Adamlar işlerini oturtmuş, saat 10 - 5 arası açık işletme... Adam bütün gelir - gider kayıtlarını gösterecek, bilet satışı yaptığı firmadan öğreneceğiz zaten.

Günlük en kötü 100 lira kar marjı olduğunu söyledi. Tabi dediğim gibi daha gelir - gider kalemlerini, kar marjını incelemedik.


İşini bilenlerden yorum bekliyorum.