Odama aksesuar vb.. ne alabilirim, koyabilirim.
33
●5.919
- 23-06-2013, 00:10:01Güzel fikir hocam.. sağolun bakacağımbilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2013, 00:51:31Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
resimde büyük duruyor gibi ama 125 cm çok küçük be hocam.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:51:31 -->-> Daha önceki mesaj 21:49:05 --
AlkolikRap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun linkini paylaşırsanız sevinirim hocam. - 26-06-2013, 21:21:45Aynen konunun düzenlenip sabitlenmesi gerek aslında evini süslemek isteyenler için iyi bir konu olacaktır.Erdem09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yokmu değişik fikirleri olan başka arkadaşlar..



Diecast model araçlara ilgiliyim ben de. Özellikle eski Amerikan araçların diecast modelleri çok şık duruyor.