• 18-06-2013, 16:20:55
    #1
    Bilgisayarı açtığımda aşağıda görülen şekilde antivürüs proğramı uyarı veriyor birisi ne yapmaya çalışıyor yada ben ayarlarla mı oynadım acaba fikrin olan var mı?
  • 18-06-2013, 16:25:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam biri uzak masaüstü yada tw yapmaya çalışıyor. yada hack yemişsin formatla. Giflere konu olursun
  • 18-06-2013, 16:30:14
    #3
    biri bilgisayarınıza sızmaya çalışıyor Format en temiz çözüm...
  • 18-06-2013, 16:36:22
    #4
    hadi ya, bir sitem vardı o siteye bugün botnet saldırısı yapılıyormuş host şirketi öyle söylüyor onlarda siteyi kapattı saldırı durana kadar. Bununla bir ilgisi olabilir mi acaba? Format atmadan bundan kurtulamaz mıyım?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:36:22 -->-> Daha önceki mesaj 16:34:02 --

    WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam biri uzak masaüstü yada tw yapmaya çalışıyor. yada hack yemişsin formatla. naughty.gif sitelere girme busted olursun.
    nasıl yan ihocam, naughty.gif nedir busted olunca ne oluyor.
  • 18-06-2013, 17:37:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ...
  • 18-06-2013, 17:56:12
    #6
    Güvenlik duvarı aktif halde hem ethernetten hem wıreless dan aynı anda yararlanıyorsan yani kullanıyorsan bu sorunu alırsın çakışma hatası bi sorun olmaz.Ayarlardan DNS önbelleği kapatırsanız sorununuz çözülecektir.
  • 18-06-2013, 18:10:59
    #7
    web sitenize sardırı varsa siz bence bi formatı düşünün derim yinede,yada bir pardus/linux cd si bulup antivirüs taraması yapınız
  • 18-06-2013, 18:15:39
    #8
    Formatlık bir durum yok arkadaşta söylemiş dns önbelleğini kapatın sorun çözülür bilgisayarınıza saldırı felan yok yani

    Formattan sonrada aynı mevzu bahis başınıza gelebilir kullandığınız program veya bir oyun bu duruma neden olabilir veya hem ethernet hem wireless aynı anda kullanılıyorsa aynı şey olur
  • 18-06-2013, 18:32:46
    #9
    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güvenlik duvarı aktif halde hem ethernetten hem wıreless dan aynı anda yararlanıyorsan yani kullanıyorsan bu sorunu alırsın çakışma hatası bi sorun olmaz.Ayarlardan DNS önbelleği kapatırsanız sorununuz çözülecektir.
    teşekkurler hocam dediğiniz gibi olabilir.