• 13-06-2013, 18:42:35
    #1
    Merhaba bir oda kadar olan iş yerimize klima yada ufo tarzı klimalardan almayı düşünüyorum sizlerin tavsiyesi nedir?
  • 13-06-2013, 20:20:33
    #2
    daikin.
  • 13-06-2013, 22:37:55
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    Ufo yu direk ele.

    Bir vantilatör koymuşlar, birde buhar aparatı var oluşan buharı vantilatörden üflüyor saçma sapan birşey

    İnverter tip ufak bir klima işinizi görür, eğer klima sürekli açık kalmayacaksa günde 3-4 saat çalışacaksa inverter klimayada gerek yok a sınıfı bilindik markalardan birini alın işinizi görür.