• 07-06-2013, 23:33:56
    #10
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asus dan vazgeçmem, ne ses var ne ısınma (S46C Ultrabook)
    http://www.teknosa.com/urunler/12503...book?term=s46c

    bu mu?
  • 07-06-2013, 23:38:15
    #11
    Benziyor, benim kullandığım i5 işlemci ve nvidia 635m.
    Ekran kartı 2gb ve ssd hdd olduğu için hoşuma gitti. Günde 10 saatten fazla açık kalıyor sorun yok
  • 07-06-2013, 23:40:45
    #12
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benziyor, benim kullandığım i5 işlemci ve nvidia 635m.
    Ekran kartı 2gb ve ssd hdd olduğu için hoşuma gitti. Günde 10 saatten fazla açık kalıyor sorun yok
    14 inç tek eksik yanı
  • 07-06-2013, 23:55:12
    #13
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 inç tek eksik yanı
    1366x768 çözünürlük grafik ve video işlerimi görmek için ideal Çok hafif ve ince, ekran kapandığında 21mm inceliği.
  • 08-06-2013, 12:03:20
    #14
    Bende fujitsu var aralıksız kullanmasam bile açık bilgisayar gece uyuyorum açık bırakıyorum.
    Altta ana kartın işlemci, ram kapağını tutan 6 vida var 1 tanesi kaldı dün 1 vida daha attı ısınınca sökülüyor.
    Teknik servisi aradım dün alacaklardı evden ben pazartesi alın tamir için dedim adam daha önce 1-2 vida düşmeli geldi sizinki baya çokmuş dedi.
    Neyse ısınma sorunu kesinlikle belli etmiyor sistemi zorlamıyor fan anında turboya geçince soğutuyor sonra normal moda geçiyor sessiz.
    En önemlisi çok dayanıklı hep yerlere düştü vurdum duvarlara yatakta gece uyuduğum sıralarda.
    Klavyeye su, kola, yedigün, kahve döktüm hiç bir şey olmuyor su geçirmez.
    Fiyat olarak diğerleri ile hemen hemen aynı ama sağlam Green IT ve pil yuvadan 1 kere bile çıkmadı 1 yıl olacak hala şarj 3 saat gidiyor yüksek performansda ets2 oynadığım halde.
    oynadığım tek oyun ets2 oda çok memnun um.
    Alman malı bir harika beyler.