Bende fujitsu var aralıksız kullanmasam bile açık bilgisayar gece uyuyorum açık bırakıyorum.
Altta ana kartın işlemci, ram kapağını tutan 6 vida var 1 tanesi kaldı dün 1 vida daha attı ısınınca sökülüyor.
Teknik servisi aradım dün alacaklardı evden ben pazartesi alın tamir için dedim adam daha önce 1-2 vida düşmeli geldi sizinki baya çokmuş dedi.
Neyse ısınma sorunu kesinlikle belli etmiyor sistemi zorlamıyor fan anında turboya geçince soğutuyor sonra normal moda geçiyor sessiz.
En önemlisi çok dayanıklı hep yerlere düştü vurdum duvarlara yatakta gece uyuduğum sıralarda.
Klavyeye su, kola, yedigün, kahve döktüm hiç bir şey olmuyor su geçirmez.
Fiyat olarak diğerleri ile hemen hemen aynı ama sağlam Green IT ve pil yuvadan 1 kere bile çıkmadı 1 yıl olacak hala şarj 3 saat gidiyor yüksek performansda ets2 oynadığım halde.
oynadığım tek oyun ets2 oda çok memnun um.
Alman malı bir harika beyler.