• 07-06-2013, 02:27:16
    #1
    Katiplik sınavının denemesini buldum bir deneyeyim dedim.Denedim ve gördüm ki katip bey amcalara taş çıkarır durumdayım Dün bi arkadaşımı uğurladım Adana'da katiplik kazanmış,benden yavaş yazıyor..Neyse sonuçları alalım sıralama yapmayı planlıyorum,doğru kelime sayınıza bakıcam,aşağıdan paragraf seçin,180 saniye süreniz,önünüzde kocaman bir paragraf,ilgili alana tıklayıp yazmaya başlayınca süre geri sayımı aktif oluyor.

    Benim sonucum : 139 doğru - 17 yanlış

    Hangimiz Daha Hızlı ?

    Alıntı
    Sonuçlar Açıklandı İşte ilk 3 isim :
    MujaHeed adlı arkadaşımızı forumun bana vermediği ama benim almak istediğim yetkiye dayanarak klavye kralı ilan ediyorum 235 kelime



    1-) enTURK_Baho-->227
    2-) MeyT-->208
    3-) ruudler-->205


  • 07-06-2013, 02:50:19
    #2
    Doğru: 141
    Yanlış: 22

    3 dakikada: Toplam 163 kelime
    Hata oranı: %15.6

    Sebebi arka fonda film açık olması ve yanlışlıkla TAB tuşuna basıp sayfanın aşağı kaymasıdır.

    Yoksa daha hızlı olduğumun kanaatindeyim.
  • 07-06-2013, 02:54:17
    #3
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru: 141
    Yanlış: 22

    3 dakikada: Toplam 163 kelime
    Hata oranı: %15.6

    Sebebi arka fonda film açık olması ve yanlışlıkla TAB tuşuna basıp sayfanın aşağı kaymasıdır.

    Yoksa daha hızlı olduğumun kanaatindeyim.
    hay maşallah sayın seyirciler
  • 07-06-2013, 02:54:36
    #4
    Üniversitede F klavye daktilo dersi almıştım (offf bizim zamanımızda daktilo dersi vardı yaşlandık.)
    Ve her zaman sınıfın en hızlı ve hatasız yazanlarındandım.
    Uzun süre bir televizyon haber kanalında çalıştım ve F klavye kullandım.
    2002'de ilk laptopımı aldığımda F klavyeye de veda etmiş oldum.
    O zamandan beri 10 parmak Q klavye kullanıyorum.

    Şimdi Türkiye'de şu Q klavye saçmalığından kurtulmamız lazım.
    F klavye ile Türkçe metinde yazma hızı %30 fazladır.
    Harfler Türkçe kelimelerde en sık rastlanma sırasına göre dizildiği için daha hızlı tepki veren parmaklarınızın bölgesindedir.

    Q klavye ile çok hızlı yazdığını zannedenler 10 parmak yazan deneyimli bir F klavye kullanan adamın karşısında ezilirler.
    İki klavyeyi de kullandım. İngilizce biliyorum q klavye ile ingilizce chat yaparken Türkçe yazdığımdan çok daha hızlıyım.

    Şu devlet Q klavye satışına bir sınırlandırma getirmeli. En azından laptoplarda F klavye standart ve zorunlu olmalı. Bu Q klavye işinin nedeni iş güzar bilgisayar firmalarının maliyeti düşürmek için F klavye yaptırmak yerine ingilizce Q klavyeye Türkçe karakter taktırma sevdaları.
  • 07-06-2013, 03:01:47
    #5
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversitede F klavye daktilo dersi almıştım (offf bizim zamanımızda daktilo dersi vardı yaşlandık.)
    Ve her zaman sınıfın en hızlı ve hatasız yazanlarındandım.
    Uzun süre bir televizyon haber kanalında çalıştım ve F klavye kullandım.
    2002'de ilk laptopımı aldığımda F klavyeye de veda etmiş oldum.
    O zamandan beri 10 parmak Q klavye kullanıyorum.

    Şimdi Türkiye'de şu Q klavye saçmalığından kurtulmamız lazım.
    F klavye ile Türkçe metinde yazma hızı %30 fazladır.
    Harfler Türkçe kelimelerde en sık rastlanma sırasına göre dizildiği için daha hızlı tepki veren parmaklarınızın bölgesindedir.

    Q klavye ile çok hızlı yazdığını zannedenler 10 parmak yazan deneyimli bir F klavye kullanan adamın karşısında ezilirler.
    İki klavyeyi de kullandım. İngilizce biliyorum q klavye ile ingilizce chat yaparken Türkçe yazdığımdan çok daha hızlıyım.

    Şu devlet Q klavye satışına bir sınırlandırma getirmeli. En azından laptoplarda F klavye standart ve zorunlu olmalı. Bu Q klavye işinin nedeni iş güzar bilgisayar firmalarının maliyeti düşürmek için F klavye yaptırmak yerine ingilizce Q klavyeye Türkçe karakter taktırma sevdaları.
    Sistem bunu gerektiriyo malesef hocam
  • 07-06-2013, 03:25:28
    #6
    3 Dakika: Toplam 133 kelime
    Hata oranı: %6.4

    Doğru: 125
    Yanlış: 8


    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:25:28 -->-> Daha önceki mesaj 03:23:35 --

    An itibari ile;

    (Ben 4.cüyüm )

  • 07-06-2013, 03:26:57
    #7
    2. sıraya girmişim. Üzüldüm şimdi. @DarksPrince; hocam seni geçicem!

    Şuan müsait değilim, müsait olsam full+full çekeceğime inanıyorum.
  • 07-06-2013, 03:30:19
    #8
    EmreDnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Dakika: Toplam 133 kelime
    Hata oranı: %6.4

    Doğru: 125
    Yanlış: 8


    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:25:28 -->-> Daha önceki mesaj 03:23:35 --

    An itibari ile;

    (Ben 4.cüyüm )

    yav nası bir metine denk geldim ben öyle 120 kelimeyi zor yazdım
  • 07-06-2013, 03:34:04
    #9
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. sıraya girmişim. Üzüldüm şimdi. @DarksPrince; hocam seni geçicem!

    Şuan müsait değilim, müsait olsam full+full çekeceğime inanıyorum.
    Azmini arttırabilmek için sağlamcüzdan.com nickiyle bir çalışma daha yaptım ))