Konu
Klavyede Ne Kadar Hızlısınız Sayın Webmaster'lar :)
07-06-2013, 03:26:57
#7
sio
2. sıraya girmişim. Üzüldüm şimdi.
@
DarksPrince
; hocam seni geçicem!
Şuan müsait değilim, müsait olsam full+full çekeceğime inanıyorum.