• 03-06-2013, 20:20:30
    #1























  • 03-06-2013, 20:36:52
    #2
    En sondaki abartmış mı biraz ?
  • 03-06-2013, 20:40:06
    #3

    Bana bu lazım
  • 03-06-2013, 20:44:11
    #4
    güzel konu uplayalım gerçek resimlerde gelir elbet r10dan
  • 03-06-2013, 21:52:27
    #5
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3den fazlasi gereksiz
  • 03-06-2013, 22:31:33
    #6
    Benim evimde ki bilgisayarın monitörü hala tüplü, adamlar bırakın LCD'ye geçmeyi 18'li LCD kullanan var.
  • 03-06-2013, 22:31:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
  • 03-06-2013, 22:32:35
    #8
    NuhGuleyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bana bu lazım
    Aynen =))