22-26 Mayıs aralarında düzenlenen semerkand haftası faaliyetleri sebbeiyle güzel bir etkinliğe imza attık inşallah.Yaklaşık 300 kişinin üstünde insan geldi ve bayagıda güzel geçti.Bende biraz video cekeyim dedim sizlerle paylaşayım

Umarım begenirsiniz.
http://www.youtube.com/watch?v=Q9epAznqfJc http://www.youtube.com/watch?v=4rRAQIt9e7k http://www.youtube.com/watch?v=NJSWNfFJlE8