• 22-07-2013, 16:45:48
    #64
    guadalcanal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyla alakasız, arife günlerinde, kandil günlerinde 10 kuruşluk küçük çikolatalar dağıtırlar ya, onun adını bilen var mı?
    Ülker Hobby
  • 22-07-2013, 16:47:12
    #65
    Üyeliği durduruldu


    heh bu bunu nerde buluruz, var mı son zamanlarda yiyen?
  • 22-07-2013, 16:51:20
    #66
    Kurumsal PLUS
    guadalcanal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    heh bu bunu nerde buluruz, var mı son zamanlarda yiyen?
    Okuldayken kova kova tükettim en son 1 ay önce
  • 22-07-2013, 16:52:52
    #67
    Üyeliği durduruldu
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuldayken kova kova tükettim en son 1 ay önce
    marketlerde, bimde vs. bulabilir miyiz acaba yardımcı olana bir kutu hediyem olsun
  • 22-07-2013, 16:53:05
    #68
    guadalcanal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    heh bu bunu nerde buluruz, var mı son zamanlarda yiyen?
    Gökte ararken yerde bulmak bkz: R10.net
  • 22-07-2013, 16:54:24
    #69
    Kurumsal PLUS
    guadalcanal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    marketlerde, bimde vs. bulabilir miyiz acaba yardımcı olana bir kutu hediyem olsun
    Bulursam eve stok yapacağım sizede kargolarım Çok fena birşey adamın içini bi hoş ediyor tadı
  • 22-07-2013, 16:54:39
    #70
    guadalcanal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    marketlerde, bimde vs. bulabilir miyiz acaba yardımcı olana bir kutu hediyem olsun

    Görmedim sanmayın bu mesajı
  • 22-07-2013, 17:00:16
    #71
    Üyeliği durduruldu
    dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görmedim sanmayın bu mesajı
    piyasanın üstünde satılıyor bir de kargo cabası nostalji olsun diye de para vermeyelim o kadar söz, bulursam bir kutu gönderecem sana

    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulursam eve stok yapacağım sizede kargolarım Çok fena birşey adamın içini bi hoş ediyor tadı
    ilk bulan gönderir o zaman
  • 22-07-2013, 17:03:20
    #72
    guadalcanal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyasanın üstünde satılıyor bir de kargo cabası nostalji olsun diye de para vermeyelim o kadar söz, bulursam bir kutu gönderecem sana
    Yok hocam sağolun o işin şakası. Cidden biraz bende merak ediyorum yemişliğim yok evdekilere dedim derin bi offf çektiler Bulursam alıcam bende sizede ulaştırırım.