guadalcanal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
piyasanın üstünde satılıyor bir de kargo cabası nostalji olsun diye de para vermeyelim o kadar söz, bulursam bir kutu gönderecem sana
Yok hocam sağolun o işin şakası. Cidden biraz bende merak ediyorum yemişliğim yok evdekilere dedim derin bi offf çektiler Bulursam alıcam bende sizede ulaştırırım.