• 26-05-2013, 19:42:41
    #10
    negro daha güzel beyler denedim
  • 26-05-2013, 19:42:48
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @Hamido Hocam Satıyordu. Hala Satıyor mu Bilmiyorumda Hayranları Çok.
  • 26-05-2013, 19:44:09
    #12
    migrosdan alıp mı satiyor
  • 26-05-2013, 20:07:39
    #13
    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her migrosda var mı
    Kardeşimi migros a yolladım resmini göndermiştim ona ama bulamadı. ya yok yada gelmemiştir henüz.
  • 26-05-2013, 20:29:55
    #14
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bildiğin negro

    Negro daha güzel emin olun ki öyle alışkanlık mı bilmiyorum ama burada alıyorum negronun yokluğundan gitmiyor
  • 27-05-2013, 01:34:10
    #15
    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    migrosdan alıp mı satiyor
    keşke araştırıpta yorum yapsaydınız. Bu Ürün O Tarihte Türkiyede Yoktu Bile. Hatta İlk Defa Duymuştuk.

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...kuvi-oreo.html

    bak tarihe.
  • 27-05-2013, 01:48:04
    #16
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bi yemedim sunu ya okadar ovuyorlar ama. yarin bakalim neyin nesiymis
  • 27-05-2013, 09:57:21
    #17
    Bugün migros yakinindan geçicem alıp deneyelim bakalım nasılmış bunun delileri var gayet iyi biliyorum
  • 27-05-2013, 10:02:44
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bizde negroya sahip çıksak videolar çeksek bu tarz bizimkide ünlenir belki