• 22-05-2013, 18:09:10
    #19
    09'
  • 22-05-2013, 18:31:31
    #20
    5 yılı geçtik
    25-02-2008
  • 22-05-2013, 19:47:56
    #21
    Yaşlanmışız

    21-02-2008
  • 22-05-2013, 19:52:16
    #22
    2007 den beri takip ediyordum ama üye olmamıştım 19-02-2010 bi davetiye bulduk
  • 22-05-2013, 19:56:26
    #23
    2006 - 2007 arası takipçiydim. ama o ara niye üye olmadım? veya üyeliğim vardı da şifresini mi unuttum ne oldu bilmiyorum. Şimdiki durumum: Üyelik tarihi: 27-12-2007
  • 22-05-2013, 21:36:50
    #24
    cRueL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski arkadaşlar çıkıyor piyasaya
    Nickin çok tanıdık geliyor ama hatırlayamıyorum
  • 22-05-2013, 21:38:40
    #25
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nickin çok tanıdık geliyor ama hatırlayamıyorum
    Hocam yüzyüze tanışmışlığımız bile var Askere gitmeden önce geldim görüştüm sizinle sistem ağ uzmanlığı kursunuza gelecektim. Sonra askere gittim geldim ayağımın tozuyla yanınıza geldim dediniz biz eğitimi bıraktık. Bilge adam açıldı oraya gidin
  • 22-05-2013, 21:42:10
    #26
    cRueL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yüzyüze tanışmışlığımız bile var Askere gitmeden önce geldim görüştüm sizinle sistem ağ uzmanlığı kursunuza gelecektim. Sonra askere gittim geldim ayağımın tozuyla yanınıza geldim dediniz biz eğitimi bıraktık. Bilge adam açıldı oraya gidin
    Alla alla hatırlayamadım. Sadece nickini hatırlıyorum ama gerisi yok. Sertifika lazımsa halledelim. Eğitim işini bıraktık ama sertifika işi devam. İlgilenirsen ö.m

    Not: O firmadan ayrıldım şimdi kendi firmam var. Sıkıntı yok
  • 22-05-2013, 21:47:32
    #27
    Hata yaptım yazılım/tasarıma merakım vardı gittim tonla para verdim sistem eğitimi aldım sonra gıcık aldım sertifikasyona girmedim..
    Ama fikrim değişirse mutlaka gelirim yanına