Monopoly oyununu ucuza nereden bulurum? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Monopoly oyununu ucuza nereden bulurum?
0
●
319
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Monopoly oyununu ucuza nereden bulurum?
20-05-2013, 20:34:10
#1
MeyT
Merhabalar,
Monopoly arıyorum arkadaşlar. Ucuza bulabileceğim yabancı yer vs. var mıdır? Türkiye'de maalesef çok pahalı, 60 TL biraz fazla gibi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler