5.1 hoparlörüm var uzun zamandır kullanıyorum havalar ısındığı için bilgisayarımı taşımaya karar verdim daha serin bir odaya geçtim ve bilgisayarıma format attım ( keşke atmasaydım
) hoparlörümün sadece arka 2li ve subwoofer sisteminden ses geliyor 3 tane hoparlörden ses gelmiyor sanırım güncelleme ile ilgili birşey ama emin olamadım. Detaylı resimler aşağıda vardır belki birileri yardım eder 

Soldaki yerde Realtek HDMI OUTPUT takılı değil diyor on yapsam sorun halledilcek sanırım?