Merhaba arkadaşlar ,

Leyla ile Mecnun'u arkadaşlarla severek izliyoruz , e madem Amirim de bitti bizde yarın gidelim Erdal Bakkal'ı görelim dedik. Fakat arabamız falan yok , Gebze'den kireç burnuna gitmek istiyoruz.

Not : Kireçburnu neredeyse Şişli ile yanyana , bilenler Şişli istikametini de anlatabilir.


En kestirme nasıl gidebiliriz ?