• 10-05-2013, 18:23:03
    #1
    Memuriyete başlayınca ödenek geliyor mu?

    Sözleşmeli olrak atandım işe başlamadan ödenecek gelecek mi?
  • 10-05-2013, 18:43:00
    #2
    sözleşmeli olarak farkeder mi bilmiyorum ama ilk maaşını peşin alırsın.
  • 10-05-2013, 18:49:15
    #3
    sanırım zabıt katibi oldun. eğer öyleyse hangi adliyedesin?
    şöyle örnek vereyim. ayın 10unda işe başladın. 15inde ilk maaşın şu şekilde yatar. 5gün+30gün parası olarak.
  • 10-05-2013, 18:51:29
    #4
    Tinto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım zabıt katibi oldun. eğer öyleyse hangi adliyedesin?
    şöyle örnek vereyim. ayın 10unda işe başladın. 15inde ilk maaşın şu şekilde yatar. 5gün+30gün parası olarak.
    yok hocam

    Kurum AdıAMASYA 4 NOLU ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ İSTASYONU

    Ünvanı SAĞLIK MEMURU ACİL TIP TEKNİSYENİ (AMASYA-SB-TAŞRA)
  • 10-05-2013, 18:53:39
    #5
    anladım. ilk maaşını dediğim gibi alacaksın. yakın arkadaşım memur olmuştu. oradan biliyorum yanlışım varsa düzeltin lütfen.
  • 10-05-2013, 18:55:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kendin için soruyorsan hayırlı olsun hocam şimdiden
  • 10-05-2013, 19:29:21
    #7
    Hayırlı olsun
  • 10-05-2013, 19:37:11
    #8
    Ares adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendin için soruyorsan hayırlı olsun hocam şimdiden
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    teşekkürler