• 04-05-2013, 19:32:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,

    Bilindiği üzere en yaygın olan 2 biber gazı markası bulunmaktadır.

    1-) Nato
    2-) Jenix

    Bildiğime göre Nato yurtdışından kaçak veya yasal yolla geliyor (net bilgim yok) vergi ödenmediği söyleniliyor.

    Jenix ise türkiye de üretilmektedir.

    Ancak etki bakımından Nato'nun daha iyi olduğunu söyleyebilirim.

    2 biber gazınıda almış ve "Çuvaldızı kendini iğneyi başkasına batır" ata sözü ile kendime sıkıp hatta @KarcanOzbal'a da sıkmışımdır.

    Jenix ve Nato kapalı havaya sıkıldığında öksürtüp nefes almanı büyük ölçüde engelleyip ağız ve burunu yakmakta. Ancak göze sıkılınca ne olacağını henüz bilmiyorum (Karcana dedim gel sıkayım yok dedi :P (Şaka) ) Ama etki olarak Nato'nun daha uzun sürdüğünü düşünüyorum.

    Yine de ne olur ne olmaz diye günlük rutin olarak kendime biber gazı sıkmayı düşünüyorum. Biliyorsunuz milli parfümümüz biber gazı (bol bol sıkıyorlar).. Eee buna karşı da bağışıklık kazanmalıyız. Şimdi herkesi kendisine biber gazı sıkmaya davet ediyorum...


    Not: Ölürsem sağ elime iyi bakın
    Not 2: Konunun yeri yanlışsa moderatör arkadaşdan ricam konuyu uygun yere taşırmısınız?
  • 04-05-2013, 19:42:11
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biber gazı sıkıldıktan sonra o acıyı kesmek için ne yapmak lazım acaba ?
  • 04-05-2013, 19:43:36
    #3
    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biber gazı sıkıldıktan sonra o acıyı kesmek için ne yapmak lazım acaba ?
    Kafanı suya sok kesin gidiyor

    (Bir arkadaşa biber gazı sıktıktan sonra eve gidip beni araması sonucu tavsiye ettiğim bir öneridir. Kendisi 2 gün boyunca ağlamıştır)
  • 04-05-2013, 19:55:08
    #4
    ciddi ciddi bağışıklık kazanmank için mi yapacaksın bunu?
  • 04-05-2013, 20:27:13
    #5
    darker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ciddi ciddi bağışıklık kazanmank için mi yapacaksın bunu?
    Yok hocam işin espirisi
    Ama belli olmaz yakında okadar çok biber gazı yeriz ki ister istemez bünye artık istemeye başlar bağımlılık yapar :P

    (yalnız konuyu yanlış yere açmış olabilirim yetkili moderatör'den ricam eğer yanlış yerdeyse taşıyabilir mi? )
  • 04-05-2013, 20:49:25
    #6
    bi kimyasal var onu enjeksiyonla sıkınca yüzümüze gözümüze vs. hemen etkisi gidiyor ya da 25 tlye bibergazı maskesi var
  • 04-05-2013, 22:02:08
    #7
    arkadaş şaka amaçlı sıktı burnumun içi yandı resmen tabi ertesi gün şakayı kakaya çeviren tayfa olarak çocuğun ebesini belledik
  • 04-05-2013, 22:09:52
    #8
    NutShot1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş şaka amaçlı sıktı burnumun içi yandı resmen tabi ertesi gün şakayı kakaya çeviren tayfa olarak çocuğun ebesini belledik
    İlk etapta nefesin kesiliyor boğazın yanıyor ve öksürüyorsun ve burnunda acayip bi yanma oluyor o yanmayı burnundan hızlı nefes alıp vererek 1-2 saniyelik giderebiliyorsun ama maalesef süründüre süründüre anca bitiyor acısı
  • 04-05-2013, 22:12:12
    #9
    Sik sik gazi soluyunca bagisiklik yapip ilk seferki kadar etkilenilmedigi tecrubeyle sabittir , denemistir (natoyla)