Merhaba,

Bilindiği üzere en yaygın olan 2 biber gazı markası bulunmaktadır.

1-) Nato
2-) Jenix

Bildiğime göre Nato yurtdışından kaçak veya yasal yolla geliyor (net bilgim yok) vergi ödenmediği söyleniliyor.

Jenix ise türkiye de üretilmektedir.

Ancak etki bakımından Nato'nun daha iyi olduğunu söyleyebilirim.

2 biber gazınıda almış ve "Çuvaldızı kendini iğneyi başkasına batır" ata sözü ile kendime sıkıp hatta @KarcanOzbal'a da sıkmışımdır.

Jenix ve Nato kapalı havaya sıkıldığında öksürtüp nefes almanı büyük ölçüde engelleyip ağız ve burunu yakmakta. Ancak göze sıkılınca ne olacağını henüz bilmiyorum (Karcana dedim gel sıkayım yok dedi :P (Şaka) ) Ama etki olarak Nato'nun daha uzun sürdüğünü düşünüyorum.

Yine de ne olur ne olmaz diye günlük rutin olarak kendime biber gazı sıkmayı düşünüyorum. Biliyorsunuz milli parfümümüz biber gazı (bol bol sıkıyorlar).. Eee buna karşı da bağışıklık kazanmalıyız. Şimdi herkesi kendisine biber gazı sıkmaya davet ediyorum...


Not: Ölürsem sağ elime iyi bakın
Not 2: Konunun yeri yanlışsa moderatör arkadaşdan ricam konuyu uygun yere taşırmısınız?