Biber Gazı Markaları Hakkında Görüşlerim - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Biber Gazı Markaları Hakkında Görüşlerim
18
●
5.709
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Biber Gazı Markaları Hakkında Görüşlerim
1
2
3
05-05-2013, 11:43:07
#19
MaiHes
onurkun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Justin bieber olabilir mi :/
GT-I8190 cihazımdan gönderildi
serhatesmer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Auuuvv... yapma bunu yapma bunu gaçın la gaçın
(Biber gazının üzerinde ev de kullanılan biber gazından yapılmıştır ibaresi var)
http://www.youtube.com/watch?v=NgrO6ALuu90
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler