• 04-05-2013, 01:39:01
    #1
    Selam arkadaşlar 30 aralık 1995 doğumluyum, iş bankasının hesap kartını kullanıyorum aylık yaklaşık 1.000 tl girdi çıktı oluyor. Sigortam yok, limitinin hiç önemi yok kredi kartı verirler mi? Limiti 250 tl de olur - 350 tl de olur fark etmez acaba adıma olan hesap kartının incelemesine göre bir şey yapabilirler mi?
  • 04-05-2013, 03:28:46
    #2
    Hayır, bu şartlar altında alamazsınız.

    Sanırım yaştan dolayıda alamazsınız 30 aralık olduğunuz için siz hala 17 yaşındasınız
  • 04-05-2013, 03:30:53
    #3
    Hmm :/ bide gidip bankaya sorayım pazartesi
  • 04-05-2013, 04:42:26
    #4
    vermezler en az 18 yaş isterler boşver alıp ne yapacan
  • 04-05-2013, 06:46:11
    #5
    Ssk veya Bağkur'a kayıtlı değilsen, yani bir işte çalışmıyorsan vermezler, üniversiteye kayıt olduğunda alabilirsin.
  • 04-05-2013, 06:56:19
    #6
    resmi olarak 18 yasinda olmalisin
    ayrica kredi karti alabilmen icin sabit bir gelirin olmali
    ogrenci isen ve sabit gelirin yoksa vermiyorlar
  • 04-05-2013, 09:27:13
    #7
    Ek kart çıkarttır babandan vs.
  • 04-05-2013, 09:44:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    18ine basinca garantinin universiteliler icin verdigi karti kullanabilirsiniz ayrica vakifbank da veriyor.

    Ablam 18ine girer girmez aldi bu iki karti
  • 04-05-2013, 09:54:40
    #9
    Yaştan dolayı alamassın. Üniversiteli olduğunda İş Bankası'nın İş'te Üniversiteli kartı var onu alabilirsin.