Selam arkadaşlar 30 aralık 1995 doğumluyum, iş bankasının hesap kartını kullanıyorum aylık yaklaşık 1.000 tl girdi çıktı oluyor. Sigortam yok, limitinin hiç önemi yok kredi kartı verirler mi? Limiti 250 tl de olur - 350 tl de olur fark etmez acaba adıma olan hesap kartının incelemesine göre bir şey yapabilirler mi?