• 19-04-2013, 20:24:14
    #1
    merhaba arkadaşlar, sanalpazar üzernden 750 tel 10 taksitle ürün aldım. limitimde 750, iade ediliyor lakin 750 tl limitime el konuyor mu? ay ay mı iade alıyorum. yani taksitlerin iadesi bitene kadar başka ürün alamaz mıyım?
  • 19-04-2013, 20:58:18
    #2
    İade işlemi bittikten sonra limitinizi istediğiniz gibi kullanırsınız.
  • 19-04-2013, 21:09:39
    #3
    Alıntı
    İadeniz tarafımızdan tek seferde yapılmakta olup tamamı limitinizi aktif etmektedir. Fakat işleminiz taksitli olduğu için internet bankacılığınızdan da görebileceğiniz gibi bu o taksit adeti kadar boyunca her ay ekstrenize hareket olarak yansıyacak. Fakat bu bir borç değildir.


    Saygılarımızla,
    SanalPazar
    ne demek şimdi bu yani 10 ay mı beklicem limitimin tamamını kullanabilmek için. limitim 0 şuan her ay +75 mı eklencek
  • 19-04-2013, 21:56:56
    #4
    benim bildiğim kadarıyla her ay 75 tl limitiniz açılıcak
  • 19-04-2013, 23:14:02
    #5
    Aynen anladığın gibi kardeşim. İade de taksitli alışverişlerde, her ay taksit bedeli kadar limitin artıyor.
  • 20-04-2013, 02:00:18
    #6
    Parayı kredi kartınıza yatırıyorlar. Güncel dönem borcunuz +xx tl olarak gözükür. Her ay o miktar azalır kredi kartı taksitinizi otomatik ordan çeker zaten. Taksitleriniz bittiğinde tamamen ödeşmiş olursunuz güncel dönem borcu sıfır olur. Taksitleriniz süresince +tl yi normal kredi kartı limiti gibi harcayabilirsiniz. Yani geri iade olduysa kredi kartınızı kaldığı gibi kullanabilirsiniz o iade parasını yok sayın. Eğer o iade parasını kullanırsanız diğer ay gelecek taksiti kendiniz ödemek zorunda kalırsınız ya da kullanmazsınız ve taksit otomatik +tlden düşer.
  • 20-04-2013, 02:29:19
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 aya eskisi gibi olur demişler limitin.
  • 20-04-2013, 08:41:44
    #8
    Ins bi kerette yatirirlar yoksa urunu aldim kargo yollamadi eger limitime bi kerette yansimazsa baska bir saticidan almak icin 12 ay beklemek gerekecek
  • 20-04-2013, 08:54:42
    #9
    Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ins bi kerette yatirirlar yoksa urunu aldim kargo yollamadi eger limitime bi kerette yansimazsa baska bir saticidan almak icin 12 ay beklemek gerekecek
    yok kardeş malesef 75 75 yatar o