• 19-04-2013, 14:36:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Karakterim gereği tartışmayı vs seven biriyim.Başlayınca da sonu gelmiyor ya da bir hikaye anlatınca vs.Uzun süre konuşunca başım felaket şekilde ağrımaya başlıyor aşırı susamaya başlıyorum.Google'dan araştırdım bulamadım bir bilen var mıdır doktora gitmeyi düşünüyorum hangi bölüm bakar yardımcı olursanız sevinirim.
  • 19-04-2013, 16:17:01
    #2
    Nöroloji mi bakıyor acaba doktorlar yönlendirir diye düşünüyorum.
  • 19-04-2013, 17:17:36
    #3
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nöroloji mi bakıyor acaba doktorlar yönlendirir diye düşünüyorum.
    belki halden anlayan biri çıkar diye başlık açtım da takan yok işte hocam