• 18-04-2013, 22:44:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Cristiano Ronaldo: "Başarılarım için arkadaşım Albert Fantrau'ya teşekkür etmeliyim. Beraber 18 yaş altı şampiyonasında oynadık. Bizi izlemeye gelen Sporting Lisbon menajeri kim daha fazla gol atarsa, takıma onu alacağını söylemişti. Maçı 3-0 kazandık, ben ilk golü attım Albert ise ikinci golü attı. Üçüncü golde ise ben dahil herkesi etkileyen bir olay yaşandı. Albert, kaleciyi geçmişti ve ben de yanında koşuyordum. Albert'in tek yapması gereken; topu boş kaleye göndermekti ama o bana pas attı. Maçtan sonra neden yaptığını sorduğumda ise ''Sen benden daha iyisin'' demişti.''

    Gazeteciler Albert Fantrau'ya hikayenin gerçek olup olmadığını sorduğunda Albert Fantrau: ''Evet hikaye gerçek. Ronaldo, o maçtan sonra Sporting altyapısına girdi. Ben ise futbolu bıraktım ve şu an işsizim'' cevabını verdi.

    Gazetecilerin ''İşsiz biri olarak bu kadar büyük bir eve, böyle güzel bir arabaya ve ailenin ihtiyaçlarını karşılayacak parayı nereden buldun?'' sorusuna Albert Fantrau'nun verdiği cevap ise her şeyi açıklıyordu; "Bunların hepsi Cristiano Ronaldo'dan.''
  • 18-04-2013, 22:48:30
    #2
    Facebook'ta Ronaldo'yu neredeyse peygamber yapacaklar o duruma gelmiş adam ne kadar doğru veya yanlış bilemem ama Messi kadar bencil olmadığına az çok tv'de ordan burdan gördüklerimle şahit oldum. Kısacası; hala Madrid hala Ronaldo
  • 18-04-2013, 23:09:19
    #3
    mağara nasıldı kardeş?
  • 18-04-2013, 23:11:01
    #4
    Mesut Özil : Ronaldo benim en yakın arkadaşım. Bazen soyunma odasına girerken besmele çekmeyi unutuyorum, Ronaldo beni uyarıyor.
  • 18-04-2013, 23:15:08
    #5
    Ronaldo her yönden örnek alınacak bir adam.
  • 18-04-2013, 23:20:33
    #6
    Paso ronaldonun hikayelerini okuyoruz yahu. Yok mu Messi'nin şu ameliyat dışında bir hikayesi ? Ben şahsen Ronaldo'ya hiç ısınamıyorum. Artislik yapma peşinde gibi görüyorum. Her olayı gösteriş gibi.
  • 18-04-2013, 23:23:17
    #7
    987654321123489 kez açıldı bu konu
  • 18-04-2013, 23:25:52
    #8
    Futbol bakımından messiyle kıyasladığımda her zaman CR7 yi üstün görmüşümdür neden derseniz messi çok iyi bir futbolcu ama takım arkadaşlarınında bunda payı büyük messi başka bir takımda oynasa sanmıyorum bu kadar başarılı olacağına ama CR7 nerde oynarsa oynasın klasını konuşturacağından eminim. Evet artistik tavır ve haraketleri var ama o kadarda olsun kolay değil dünyanın en iyi futbolcusu olmak.
  • 19-04-2013, 07:40:18
    #9
    Bu yalan degilse adimi ajdar diye degistirrim cocuk gibi gelip burda paylasiliyor ona yanarim
    Hadi facebookta begeni yorum icin yapiliyor burda neden.
    Ayrca lisbomdan gelen gozlemci okuzmu 2 sini biar almak daha mantikli