Paso ronaldonun hikayelerini okuyoruz yahu. Yok mu Messi'nin şu ameliyat dışında bir hikayesi ? Ben şahsen Ronaldo'ya hiç ısınamıyorum. Artislik yapma peşinde gibi görüyorum. Her olayı gösteriş gibi.