• 18-04-2013, 18:51:19
    #19
    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk denememde kod bana geldi numaranın başına 0 koymuyorsunuz.

    Şansıma hepsinde premium üyeliğim var kodu gelmeyen varsa birisine üyeliği vereyim 7 gün takılsın : )
    Bana lazım oyun indireceğim.
  • 18-04-2013, 23:22:58
    #20
    Msj geç geliyor bekleyelim trafik açılsın
  • 18-04-2013, 23:27:21
    #21
    herkez değil herkes radmin kardeş
  • 29-04-2013, 00:35:05
    #22
    Arkadaşlar kodu istedikten sonra alt tarafta SMS ile ilgili ingilizce yazan bir şeyler var, oraya tıklayın bir kutucuk açılacak 3 dakika bekleyin yeni bir buton açılacak (kod isteme) ona tıklayın mesaj anında cebinizde.
  • 29-04-2013, 00:36:35
    #23
    vay iyimiş sevdim bunu zarar olsun diye boştan bi dosya ındırek 4-5 tel var
  • 30-04-2013, 00:40:35
    #24
    2 farklı numara ile denedim ikisine de mesaj gelmiyor. Sorun bende mi acaba?
  • 30-04-2013, 09:22:11
    #25
    Mesaj bende de gelmiyor. Sorun nerde acaba?
  • 30-04-2013, 13:31:26
    #26
    warkofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkez değil herkes radmin kardeş
    Çok mu önemli nasıl yazdığı ? Aşın bunları artık kocaman adamsınız
  • 01-05-2013, 20:36:32
    #27
    banada msj gelmedi